Shop Mobile More Submit  Join Login
Hold The Line by Melicamp Hold The Line by Melicamp
Poster for the Retake Mass Effect movement.
Add a Comment:
 
:iconemperorike:
EmperorIke Featured By Owner May 15, 2015
When sorting favorites, don't accidentally remove epic stuff.
Reply
:iconvalkarie16:
valkarie16 Featured By Owner Aug 16, 2013
YES! Fight for the little blue babies.
Reply
:iconmajorward:
MajorWard Featured By Owner Feb 20, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Whatever you say, Liara! Line was held and we won...more or less!
Reply
:iconembyreternity:
embyreternity Featured By Owner Dec 17, 2012
Not gonna lie, I laughed when I saw this.
Awesome picture though xD
Reply
:iconred-syric:
Red-Syric Featured By Owner Nov 7, 2012
The line held, the army just marched around it...
Reply
:iconsillylilbit:
Sillylilbit Featured By Owner Aug 30, 2012
This is great!! :-)
Reply
:iconrevan60:
Revan60 Featured By Owner Jul 13, 2012
LOL
Reply
:iconthewulfman:
THEWULFMAN Featured By Owner May 27, 2012  Hobbyist Digital Artist
I WANT MY LITTLE BLUE BABIES DAMN IT BIOWARE :nuu:
Reply
:iconhannova:
Hannova Featured By Owner May 13, 2012  Hobbyist Traditional Artist
I totally love retro 40's Liara!
Reply
:iconwowhelm:
Wowhelm Featured By Owner May 9, 2012  Student Digital Artist
This now one of my favorite pieces i have ever seen.
Reply
:icondonjohrian:
DonJohrian Featured By Owner May 1, 2012
YOU BET WE WILL !!
Reply
:iconvarux:
Varux Featured By Owner Apr 28, 2012  Student Traditional Artist
We WILL hold the line!

#TurnME3 ON
Reply
:iconmiko-york:
Miko-York Featured By Owner Apr 25, 2012
Amazing!
Reply
:iconasari-are-hot:
Asari-are-hot Featured By Owner Apr 3, 2012
Liara T’Soni is my favorite character in the Mass Effect series. I am not sure if I can play the ending knowing that my choices in the past 3 games do next to nothing to influence the outcome of the ending.
Reply
:iconaniphine:
Aniphine Featured By Owner Apr 2, 2012  Professional Writer
This made me laugh so hard! :rofl:
Reply
:iconthesuperemobunnie:
ThesuperEmoBunnie Featured By Owner Apr 2, 2012
NICE! :D
Reply
:iconrevanstar:
revanstar Featured By Owner Apr 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
Hell ya fuck ya!
Reply
:iconwingedmoggy:
Wingedmoggy Featured By Owner Apr 2, 2012
Hell yeah!!!
Reply
:iconstarmarine:
StarMarine Featured By Owner Apr 2, 2012
Incredibly wonderful!
Reply
:icongaarasgirlfriend4eva:
gaarasgirlfriend4eva Featured By Owner Apr 2, 2012  Student Digital Artist
Hellz yeah
Reply
:iconmichos9:
Michos9 Featured By Owner Apr 1, 2012  Hobbyist General Artist
Hhahah, this is awesome.
Reply
:iconbubbles4jesus:
Bubbles4Jesus Featured By Owner Apr 1, 2012  Student General Artist
I love this. :D SO MUCH!! :iconawesomeliaraplz:
Reply
:iconkage-no-senso:
Kage-no-senso Featured By Owner Apr 1, 2012
hilarious redux of an old pic. awesome work. love the paragon button on her collar too. lol
Reply
:iconseigmann:
Seigmann Featured By Owner Apr 1, 2012  Hobbyist General Artist
Fight for the smurfs... I mean the little blue ones. :D
Reply
:iconbichan:
BiChan Featured By Owner Mar 31, 2012  Hobbyist General Artist
HOLY GOD.

This is definitely getting printed and going on my wall, if that's okay.
Reply
:iconeecarter333:
eecarter333 Featured By Owner Mar 31, 2012  Professional Traditional Artist
always loved the rosie the rivitor poster, and very cool adatation
Reply
:iconsakara-siluria:
Sakara-Siluria Featured By Owner Mar 31, 2012
LOVE THIS!!!! :D
Reply
:iconcardboredbox:
Cardboredbox Featured By Owner Mar 31, 2012  Hobbyist General Artist
I love it!!! I'd so hang this up.
Reply
:iconjudgeeddy2:
JudgeEddy2 Featured By Owner Mar 31, 2012  Hobbyist Writer
Sign me up!
Reply
:iconrakul:
Rakul Featured By Owner Mar 30, 2012
Awesome poster.
The endings we got made my FemShep a liar...
FemShep is no liar!
Reply
:iconfeatherhowlart:
FeatherhowlArt Featured By Owner Mar 29, 2012  Hobbyist General Artist
Awesome xD
Reply
:iconcount-urbonov:
Count-Urbonov Featured By Owner Mar 29, 2012  Professional Digital Artist
Yeesss the blue babies please! Romance scenes were so touching and well done, I just want them to be happy! ; _ ;
Reply
:iconlarask18:
Larask18 Featured By Owner Mar 29, 2012
awesome!
Reply
:icondblood42:
dblood42 Featured By Owner Mar 29, 2012
YES! FIGHT FOR THE BABIES! THANK YOU IN THE NAME OF ALL LIARA FANS!
Reply
:iconxx-tabataba-xx:
xX-Tabataba-Xx Featured By Owner Mar 28, 2012  Hobbyist General Artist
That's what I keep on saying!! FIGHT FOR THE BLUE BABIES!!!! :icongwahplz:
Reply
:iconmila-valentine:
Mila-Valentine Featured By Owner Mar 28, 2012  Hobbyist Digital Artist
Aye aye m'am :salute:
Reply
:icondrowvampyre:
DrowVampyre Featured By Owner Mar 28, 2012
Awesome! I thought about doing one based off that poster, but it wouldn't have been nearly as good. ^_^
Reply
:iconmelicamp:
Melicamp Featured By Owner Mar 28, 2012
Cheers, really pleased with how it turned out - and very surprised! XD

Worried that uploading it a bit early may have disqualified it as an entry though... :(
Reply
:icondrowvampyre:
DrowVampyre Featured By Owner Mar 28, 2012
Yeah, likewise with mine - they hafta be new ones that weren't in the gallery. -_- Oh well. Guess I'll hafta push harder to try and get the idea I have down, lol.
Reply
:iconmelicamp:
Melicamp Featured By Owner Mar 28, 2012
Nope, turns out I was being thick. :)
Reply
:icondrowvampyre:
DrowVampyre Featured By Owner Mar 31, 2012
lol, lucky! My Soviet ones were uploaded before the contest went live so i can't use them. <_< Oh well - having fun making movie based ones now. ^_^
Reply
:iconmelicamp:
Melicamp Featured By Owner Apr 1, 2012
Yeah, can only justify entering it because I did make it specifically for the compo - phew. Can't use my Kirrahe one though...
Reply
:iconrosemcclain:
RoseMcClain Featured By Owner Mar 28, 2012  Professional General Artist
I love this!
Reply
:iconphilliasss:
philliasss Featured By Owner Mar 28, 2012  Hobbyist Traditional Artist
fight for the asari! xD
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 28, 2012
Image Size
1.0 MB
Resolution
794×1100
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,069
Favourites
337 (who?)
Comments
44
Downloads
183
×